انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت «بلک گلد اینوسترز» و ناظر باسابقه اوپک در کنفرانس APPEC پیش بینی کرد هنگامی که قیمت نفت به ۹۰ تا ۱۰۰ دلار در هر بشکه برسد، عربستان سعودی ممکن است کاهش عرضه نفت خود را تعدیل کند.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از  ایسنا، انتظار می‌رود عربستان سعودی، کاهش تولید نفت خود به میزان یک میلیون بشکه در روز را در اکتبر هم ادامه دهد و از محدودیت‌های عرضه مهندسی شده توسط تولیدکنندگان اوپک پلاس برای تقویت قیمت‌ها، پشتیبانی کند. نفت برنت روز دوشنبه بالای ۸۸ دلار در هر بشکه معامله شد.

بر اساس گزارش رویترز، در همین کنفرانس که روز دوشنبه در سنگاپور برگزار شد، بن لوکاک، یکی از مدیران واحد تجارت نفت شرکت بازرگانی کالای ترافیگورا گفت: قیمت منصفانه برای نفت، ۷۲ تا ۸۸ دلار است. بازار احتمالا اندکی بیش از حد آسوده است. همچنان اندکی محدودیت عرضه در بازار وجود دارد که بازار را در برابر قیمت‌های بالاتر، آسیب پذیر می‌کند.

وی افزود: روس‌ها، چالش‌های متفاوتی در زمینه تخلیه محصولات نفتی از این کشور دارند که ممکن است محدودیت عرضه را طولانی کند.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید