انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گفت: نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست الگویی موفق از هم‌دلی و مشارکت گسترده میان مجتمع‌های پلیمری، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و سازندگان توانمند ایرانی است که می‌تواند مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را تسهیل کند.
به گزارش به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرید دوستی اظهار کرد: تعداد قابل‌توجهی از شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در رویداد بزرگ نمایشگاهی امسال حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی نیز برای حضور در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست دعوت شده‌اند، گفت: نمایشگاه ایران‌پلاست، یکی از رویدادهای مهم در بازار محصولات پلیمری داخلی و منطقه است که با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل برگزار می‌شود.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۲۰ سفیر حضور خواهند داشت، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امضای بیش از ۶ قرارداد نهایی شده است و بیش از ۱۰ تفاهم‌نامه نیز میان فعالان صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی ایران در روزهای برگزاری نمایشگاه امضا می‌شود.

دوستی افزود: در نمایشگاه هفدهم ایران‌پلاست، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با پژوهشگاه صنعت نفت امضا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال ۲۰ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی و تخصصی برگزار می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید