انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفیر عربستان در ایران بر وجود زمینه‌های مشترک همکاری میان صنعت پتروشیمی ایران و عربستان تأکید کرد و گفت: آماده گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران هستیم.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از ایسنا، عبدالله بن سعود العنزی امروز از هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران این شرکت مذاکره و با اشاره به توانمندی‌های صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: زمینه‌های مشترک همکاری میان شرکت سابیک و شرکت‌های پتروشیمی ایران وجود دارد و امیدواریم به‌زودی با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی شاهد برگزاری دیدارها و نشست‌هایی میان ایران و عربستان در زمینه صنعت پتروشیمی باشیم.

سفیر عربستان تصریح کرد: ایران در زمینه دانش و فناوری‌های نوین در صنعت پتروشیمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و ما علاقه‌مند همکاری هستیم.

بر اساس این گزارش، حسن عباس‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه، احمد شکری، مدیر طرح‌ها و حسین علیمراد، رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این دیدار آخرین دستاوردها و وضعیت صنعت پتروشیمی ایران را تشریح کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از دیروز (یکشنبه، ۲۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌ کار کرد به‌ مدت چهار روز دایر است.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید