انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولید نفت خام ایران بر اساس تازه‌ترین گزارش اوپک، در ماه سپتامبر (شهریور- مهر) با ۱۵ هزار بشکه افزایش به سه میلیون و ۵۸ هزار بشکه رسید و جایگاه سومین تولیدکننده نفت در این سازمان را حفظ کرد.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از وزارت نفت، گزارش ماه اکتبر اوپک که روز سه‌شنبه (۲۱ شهریور) منتشر شد نشان می‌دهد ۱۳ عضو این سازمان بر اساس گزارش منابع ثانویه در ماه سپتامبر (شهریور- مهر) ۲۷ میلیون و ۷۵۵ هزار بشکه نفت خام تولید کردند که ۲۷۳ هزار بشکه بیشتر از ۲۷ میلیون و ۴۸۲ هزار بشکه ماه اوت است.

بر اساس گزارش ماه اکتبر اوپک، پس از عربستان با تولید روزانه ۹ میلیون و ۶ هزار بشکه و عراق با تولید روزانه چهار میلیون و ۳۰۷ هزار بشکه، ایران با تولید روزانه سه میلیون و ۵۸ هزار بشکه جایگاه سومین تولیدکننده این سازمان را حفظ کرد.

بر اساس گزارش منابع ثانویه، ایران در ماه سپتامبر سه میلیون و ۵۸ هزار بشکه نفت خام تولید کرده که ۱۵ هزار بشکه بیشتر از ماه اوت ۲۰۲۳ (مرداد- شهریور) بوده است.

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید