انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توانیر از پایداری شبکه برق مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان در پی تلاش بی وقفه گروههای عملیاتی صنعت برق خبر داد.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از ایسنا،  مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که از ابتدای وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، نیروهای عملیاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات نسبت به رفع خرابی‌ها و بازگرداندن شبکه برق به حالت عادی تلاش کرده‌اند، گفت: تاکنون به جز ٥ روستا که به دلیل عدم وجود راه دسترسی، فاقد برق مانده‌اند، برق تمام مناطقی که بر اثر سیل از مدار خارج شده بود، تامین شده و شبکه برق منطقه به حالت پایدار بازگشته است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان صنعت برق همچنان در تلاش هستند تا شبکه برق روستاهای بدون برق مانده را به حالت عادی بازگرداند که با رفع انسداد راه‌های ارتباطی توسط گروه‌های عملیاتی وزارت راه و شهرسازی و مهیا شدن امکان حضور نیروهای عملیاتی صنعت برق، مشکل روستاهای باقی‌مانده به سرعت برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید