انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با اعلام پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی طی دو روز آینده و احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، تمامی تیم‌های عملیات صنعت آب و برق برای مواجهه با این پدیده طبیعی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش مثلث انرژی از وزارت نیرو، سید اعتضاد مقیمی روز شنبه از پیش‌بینی تمهیدات لازم در شرکت‌های آب و برق سراسر کشور برای خدمت‌رسانی به هموطنان در پی تغییرات جوی، احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در برخی از مناطق کشور خبر داد.

وی با اشاره به تشدید بارندگی‌ها در برخی از استان‌های کشور طی دو روز آینده (ششم و هفتم فروردین) افزود: در پی پیش‌بینی‌های هواشناسی، همه تیم‌‎ها و نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و در صورت نیاز برای رفع مشکلات احتمالی و خدمت‌رسانی به هموطنان، به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو یادآور شد: طی تغییرات آب و هوایی روزهای گذشته و وزش باد شدید، شاهد قطعی گذران شبکه‌های برق برخی از مناطق کشور بودیم که با حضور تیم‌های عملیاتی، اختلال پیش‌آمده سریعا برطرف و شبکه برق به حالت پایدار درآمد.

به گزارش ایرنا و بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای یکشنبه و دوشنبه (ششم و هفتم فروردین) موجب رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک خواهد شد؛ این سازمان در برخی استانها هشدار سطح نارنجی صادر کرده و از هموطنان خواسته است که از اتراق و تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام


نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید