انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه، هفته دولت و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می‌شود.

به گزارش مثلث انرژی، محسن دارابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت نیرو و وزارت صمت مبنی بر تامین ۱۰ هزار مگاوات برق از طریق ساخت نیروگاه‌ها، افزود: احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه در همین راستا خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است روز شنبه (چهارم شهریور) و با حضور وزیر صمت، عملیات اجرایی این نیروگاه در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه آغاز شود.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری  مورد نیاز برای احداث این نیروگاه را ۲۸۵ میلیون یورو عنوان کرد که قرار است ظرف مدت حدود ۳۸ ماه به بهره‌برداری برسد و یادآور شد: این نیروگاه سیکل ترکیبی(گازی و بخار) است.

دارابی از اختصاص ۳۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی زاگرس برای احداث این نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خبر داد و تاکید کرد: این منطقه بهترین گزینه برای احداث نیروگاه بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ساخت این نیروگاه ۷۰۰ نفر و در زمان بهره‌برداری آن بیش از ۱۳۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه گفت: احداث این نیروگاه کمک بسزایی به تامین برق استان خصوصا برق مورد نیاز صنایع خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید