انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای تامین برق مستمر و پایدار و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان، شبکه برق بخش‌هایی از شرق شهرستان اهواز توسعه یافت.

به گزارش مثلث انرژی، عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تامین برق مستمر و پایدار و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان، شبکه برق بخش‌هایی از شرق شهرستان اهواز با اعتبار بیش از ۵۹۳ میلیارد ریال توسعه و احداث شد.

وی افزود: گسترش ساخت و ساز و توسعه شهری نیازمند ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است که این شرکت همیشه در امر خدمت‌رسانی به شهروندان پیشرو بوده است. 

شیاری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطق در دستور کار این شرکت، شرق اهواز در محدوده امور برق منطقه یک این شرکت بوده است.  

وی در خصوص جزئیات این طرح گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه یک تاکنون در راستای توسعه و احداث شبکه جدید تعداد ۱۴۹ اصله پایه فشار ضعیف، ۹۸ اصله پایه فشار متوسط، ۱۰۳۶۳ متر سیم آلومینیومی، ۷۹۶۶ متر کابل خودنگهدار شبکه، ۳۴۵۳ متر کابل خودنگهدار روشنایی و تعداد ۱۰ دستگاه ترانس و همچنین تعداد ۹۷۸ مقره نصب شده است.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین اهداف مجموعه صنعت برق است که ما در این زمینه تکلیف داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن براساس درخواست‌های متقاضیان نسبت به برق رسانی به آن‌ها اقدام کنیم.

شیاری افزود: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۵۹۳ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال بوده که از محل منابع داخلی تامین شده است.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید