انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

سه شنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
نخستین سامانه مشترک پاسخ‌گویی به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه‌ای تهران در چارچوب اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌رونمایی شد.

 به گزارش مثلث انرژی، با راه‌اندازی این سامانه کلیه مشترکان آب و فاضلاب و آب خام می‌توانند به صورت یکپارچه از سامانه تلفنی 122 بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جریان برگزاری این رویداد گفت: این سامانه از سال ۸۱ برای مشترکان آب و فاضلاب استان تهران راه‌اندازی شد و اکنون برای نخستین بار به صورت مشترک با شرکت آب منطقه‌ای تهران بهره‌برداری می‌شود.

محمدرضا بختیاری ادامه داد: این سامانه در دو بخش خدمات محور و فوریت محور به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: این خدمات در بخش دولت الکترونیک می‌تواند کاهش مراجعات مردم را در دوران کرونا به دنبال داشته باشد.

بختیاری گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه‌ای همکاری خوبی در سطح استان دارند و این همکاری تنگاتنگ باعث شد تا در دوره شیوع کرونا بتوانیم آب سالمی را به دست مردم برسانیم و بتوانیم بدون قطع آب از تابستان گذر کنیم.        

انتهای پیام


 

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید