انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از ایسنا،محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت آبفا کشور از تاسیسات آبرسانی شلمچه که امروز ۱۴ شهریورماه انجام شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی برای تامین آب شرب در این پایانه مرزی انجام شده است و خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تا آخرین نفر از زوار ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به تامین آب ‌شرب پایدار در مرزهای شلمچه و چذابه، افزود: با توجه به گرمای هوا در استان خوزستان یکی از مسائل مهم، تکمیل زیرساخت‌های تامین آب شرب بهداشتی زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه بود که با اقدامات انجام‌شده وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار و مطلوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در سال جاری، ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرز شلمچه هزینه شده است و با توجه به اقدامات انجام شده وضعیت این مرز برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار دارد.

کرمی نژاد تصریح کرد: اجرای ۲۷۰۰ متر خط انتقال آب ۳۱۵ میلیمتر، احداث ایستگاه پمپاژ آب مواکب با ظرفیت ۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز، احداث ۳۵۰۰ متر خطوط آبرسانی به مواکب، اجرای بیش از ۷۰ فقره انشعاب آب مواکب و وارد مدار کردن ۳ مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان از جمله اقدامات شرکت آبفا در خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مرز شلمچه است.

وی با بیان اینکه تامین آب مرز شلمچه از آب با کیفیت غدیر انجام می‌شود، گفت: آبفا متولی استانداردهای آب شرب است و در این زمینه همه موارد استاندارد رعایت شده است.

به گزارش ایسنا، امروز ۱۴ شهریورماه اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در خوزستان از تاسیسات آبرسانی مرز شلمچه بازدید کرد.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید