انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح ۴۰ پروژه آبرسانی شهری و روستایی در استان با هزینه ۵ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش مثلث انرژی، صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ هزار و ۴۵۰ نفر از افتتاح این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۵ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم و پایدار یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که از ابتدای دولت سیزدهم به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: ۱۲ پروژه شهری در ۷ شهر و ۲۸ پروژه روستایی در ۹۱ روستای خوزستان در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در استان وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

علیدادی با بیان اینکه با اقدامات انجام‌شده ۷۶ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرهای آغاجاری، اهواز، الوان، اندیمشک، چم گلک، حسینیه و شوشتر از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار می‌شوند، به روند توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای کشور اشاره و اظهار کرد: با احداث، توسعه، بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، ارتقا و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ، احداث و تجهیز چاه‌ها ۵۳ هزار و ۵۵۰ نفر در ۹۱ روستا شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، کرخه و هندیجان از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۷۹ کیلومتر توسعه و بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع، احداث، ارتقاء و بازسازی تاسیسات آبرسانی و ایستگاه‌های پمپاژ به تعداد ۹ باب، احداث و تجهیز ۹ باب چاه آب شرب و احداث و تکمیل ۳ باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت کلی ۴۵۰۰ مترمکعب اجرایی شده است.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید