انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 شرکت آب و فاضلاب استان تهران پس از بروز حادثه ای در خط انتقال آب خام به استان اعلام کرد: آب هیچ منطقه‌ای در پایتخت قطع نخواهد شد و مردم نگران نباشند.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از ایرنا، روز شنبه حادثه ای در بخشی از خط انتقال آب به تهران رخ داد و موجب بروز خسارت به این خط شد .

پس از وقوع این حادثه شرکت آب و فاضلاب استان تهران به سرعت وارد عمل شد و در اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از بروز حادثه در خط لوله انتقال آب خام از کرج به تهران، این خط لوله دچار آسیب شده و اکنون همه نیروهای امداد و پشتیبان در محل حادثه حضور دارند.

در اطلاعیه آبفای تهران تاکید کرده است: مرکز کنترل و هماهنگی آب تهران از همان لحظات نخست، این حادثه را اعلام کرده و تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب استان تهران بلافاصله با همه تجهیزات و امکانات فنی به محل اعزام شده و هم اکنون در حال رفع و تعمیر این حادثه هستند.

«آبفای استان تهران این اطمینان خاطر را به شهروندان محترم تهرانی می‌دهد که این حادثه هیچ‌گونه خللی در امر آب‌رسانی و توزیع آب شرب بهداشتی پایتخت نخواهد داشت و این حادثه بدون قطع آب برطرف خواهد شد.»

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید