انتشار و بازنشر مقالات و نظرات در پایگاه خبری-تحلیلی مثلث انرژی به معنای تایید یا رد آن نمی باشد و این پایگاه دارای خط مشی و رویکرد مستقلی است.

تحریریه مثلث انرژی

تمامی حقوق وبسایت محفوظ است (استفاده از مطالب مثلث انرژی با ذکر منبع بلامانع می باشد)

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۰۰ درصد بنزین کلان‌شهر اصفهان با استاندارد یورو ۴ عرضه شد.

به گزارش مثلث انرژی به نقل از ایسنا، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: به‌منظور حفاظت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و الزام قانونی هوای پاک، تأمین و توزیع بنزین و نفت‌گاز با استاندارد ملی و جهانی یورو ۴ همواره در اولویت این منطقه قرار دارد.

 وی تأکید کرد: بنزین موتور یورو ۴ توزیع شده در منطقه، یک میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۵۲۱ هزار لیتر است که از طریق جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه در اختیار هم‌استانی‌های عزیز قرار گرفته است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان افزود: در ۹ ماهه امسال، ٨٧ درصد بنزین موتور و ۹۰ درصد نفت‌گاز مصرفی استان با استاندارد یورو ۴ توزیع شده است.
 
گیتی‌منش بیان کرد: هم‌استانی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی این شرکت، می‌توانند نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود را با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

انتهای پیام

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

ارسال نظر

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید